Obserwatorzy

poniedziałek, 7 stycznia 2013

Zmiana

Jak widzicie zaszła już druga zmiana w blogu. Pierwsze co zrobiłam to dodałam zakładki na bloga i umiesciłam regulamin,to proszę się z nim zapoznać.Drugie co zrobiłam to poprosiłam sliczną.lili czy by mogła zrobić mi nagłówek.Oczywiście zrobiła i już można go podziwiać na blogu :) Bardzo dziękuję za ten nagłówek,naprawdę jest bardzo ładny. Nie czepiajcie się,że coś nie tak z nim, bo śliczna.lili prawie zaczyna i od niedawna robi takie dzieła ;) Zmieniłam również kolor tła bloga :)

Jakie zmiany czekają bloga?

1.Blog będzie miał blogowe konto
2.Blog będzie miał własne koszulki
3.Na blogu będzie wiele loteri i konkursów
4.Blog będzie miał bazę urodzinową.

Jak na razie to tyle.Postaram się o więcej zmian,które wpłyną korzystnie na bloga.Mam już kilka pomysłów co do konkursów,ale o tym dowiedziecie się w dniu gali Otwarcia Bloga :)

Całuję
      Diana.Miss2

2 komentarze:

guusiaczek pisze...

Zapowiada się ciekawie ;D


adzia3101

Anonimowy pisze...

Nom.. Ciekawie ^^

MissClaudynka