Obserwatorzy

sobota, 5 stycznia 2013

Witam

Hej :) Jestem właścicielką tego bloga,którego spróbuję jakoś rozkręcić :) Na Stardoll znaleźć możecie mnie pod nazwą Diana.Miss2
Jeszcze kiedyś pojawiały się tu posty,ale nie miałam stardolarów,by zrobić reklamę na jakimś blogu,by zachęcić do czytania mojego.Teraz blog zostanie odnowiony i gdy będzie 50 obserwatorów,wyznaczę jakis dzień,na galę otwarcia bloga :) Narazie postów dodawać nie będę.Na stardoll będę szukała redaktorki lub redaktora do pomocy,więc jak coś to możecie zgłaszać się u mnie w księdze gości.Jakich redaktorów potrzebuję?:

-Redaktor od nowości
-Redaktor od stylizacji
-Redaktor od konkursów
-Redaktor od poradników typu "Co nie jest już modne na Stardoll"
-Redaktor od zajmowania się umieszczaniem reklam na blogu.

Jeśli blog się rozkręci i będzie miał 50 0bs. (Tak jak wspomniałam wcześniej),będzie Gala otwarcia bloga.Będą tam przeróźne konkursy i loterie oraz mini konkursy i nie tylko! W najbliższym czasie blog będzie się zmieniał.Gdy uzbieram wystarczającą ilość sd zamówię nagłówek na bloga,dodam różne zakładki i pojawi się wiele innych rzeczy na blogu :) Mam nadzieję,że ktoś będzie komentował moje posty i będzie się Wam miło tu spędząć czas :)

Całuję
       Diana.Miss2

2 komentarze:

hdahjjda pisze...

Na twoim miejscu teraz bym zrobiła loterię i wyniki podała jak bd 50 obserwatorów ;3

karola97xd

Unknown pisze...

Do karola97xd

Hmm..no dobra,zastanowię się,bo jeszcze muszę uzbierać niektóre rzeczy na loterię,ale być może pojawi się przed Galą otwarcia bloga :)